Midea Kahve Makinesi Dolandırıcılığı

Midea Kahve Makinesi Dolandırıcılığı
Mideakahve.com özellikle sosyal medyada ucuz kahve makinesi fiyatı ile tüketicilerin karşısına çıkmaktadır.
Ancak gel gör ki gönderdikleri ürünler, tamamen farklı...
Bu yazımızı bu firma ile ilgili artan yoğun şikayetler nedeniyle ele alıyoruz.
Midea Çiftli Kahve Makinesi Alan Herkese Babylss Curl Secret Otomatik Saç Maşası Hediye fırsatı ile facebook, twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde tüketicileri üzerine çeken bu reklam başlığı, tüketicileri gerçekten uygun, kaçırılmaz bir fırsat olduğu düşüncesine itiyor ve tüketiciler hemen linke tıklıyor.
İlgili siteye geldiğinde ise; inanılmaz fiyat, muhteşem kampanya ve kocaman resimlerle tüketicileri adeta ürünü satın almaya zorluyor.
Ancak gelgelelim ki; sitede ne bir güvenlik var, ne bir ödeme sistemi var, ne  sitenin adresinde ssl (Secure Sockets Layer - güvenli giriş katmanı) var.. Yani site tamamen amatörce ve insanları kandırmak amacı ile oluşturulmuş bir site...
Kullanıcıların dikkat edeceği bir çok ayrıntı varken, maalesef kullanıcılar bu ayrıntıları farketmeden hemen sitede bulunan formu doldurup, sipariş veriyorlar.
Sipariş veren tüketiciler kargonun gelmesini dört gözle bekliyorlar,güzel bir ürün geleceğini sanıyorlar ama; gelen ürün tam bir fiyasko...
Kargodan gelen kutuyu açan tüketiciler, 10 - 15 TL lik ucuz su ısıtıcısını,saç düzleştiricisini, hatta kırılmış, zarar görmüş ürünleri görüyorlar.
İlk başta şaşkınlık içinde kalan tüketiciler, midea kahve makinesi siparis iptal etmeyi, iade etmeyi,midea kahve makinesi ile ilgili telefon numarasına ulaşmayı, düşünüyorlar ama; üründe herhangi bir fatura bilgisi olmadığı ve verdikleri telefon numarasına ulaşılamadığı için ürün ellerinde kalıyor.
Kısaca; ürünü satın alanlar, aldığına bin pişman oluyor.
Aslında resimde belirttikleri bu ürün, Arçelik markasının Telve Kahve Makinesi'dir. Bunu Photoshop'ta montajlayarak öyle bir marka varmış gibi satmaya çalışıyorlar.

Midea Çiftli Kahve Makinesi ile ilgili sikayetvar konuları ise art arda açılmaya başladı.
Midea Çiftli Kahve Makinesi ile İlgili Kullanıcı Şikayetleri;

Hatice Hanım:
Mideakahve.com Gelen Ürünler Kalitesiz!
Sizlere güvenerek alıyoruz ama fos çıkıyor, elektrikli cezve istedim ne geldi su ısıtıcı ve düzleştirici, verin paramı geri bir de fatura da göndermiyorsunuz şikayet ederiz diye. O verdiğimiz paralar kolay kazanılmıyor diyecek çok söz var ama anlamazsınız.

Ersin Bey:
Mideakahve.com Kullanılmış Makine Gönderdi.
Ben böyle bir şey görmedim. Kahve makinesi istedim ikili altı çıkık, kırılmış, kullanılmış atılmış makine geldi.

Sude Hanım:
Mideakahve.com Kahve Makinesi Yerine Çıkan 5 TL'lik Isıtıcı.
90 TL verdim içinden çıkan 5 TL'lik su ısıtıcısı ve 10 TL'lik düzleştirici çıktı.

Şule Hanım:
Mideakahve.com Yanıltıcı Bilgi Ve Resimlerle Satış Yapan Firma.
Midea Kahve makinesi adı altında çok farklı ve kusurlu ürün gönderiyorlar. Lütfen yetkili arkadaşlar
konuya hassasiyetle eğilsinler.

Musa Bey:
Mideakahve.com Kahve Makinesi Yerine Ne Bulurlarsa Onu Gönderiyorlar!
Sosyal ortamda reklam yaparak satışa sunulan Midea 2'li kahve makinesi yerine ne bulurlarsa onu gönderiyorlar. Bende sipariş vermiş bulundum ve aklıma takıldığı için şikayet sitesinden araştırma yaptım. Bir çok insana 20 TL'lik elektrikli cezve gönderdiklerini öğrendim. Kargo geldi ve görevliye konuyu aktardım. Bu iş haksızlık yalan dedim ve paketi açtık. İçinde 5 lira etmez tencere ve tava çıktı. Aynen geriye şut. Bu site olmasa ya da araştırma yapmasam 60 TL çöpe gidecekti. Zaten kargo firması (PTT Kargo) işi öğrenmiş. Abi içinde tencere tava var dedi. Zaten sipariş formuna mutfak eşyası yazmış. Adamlar isim, adres, telefon bilgisini doğru yazıp soyisimi farklı yazıp yollamışlar. Kutuyu açtığınız anda kargo geri almıyor. Muhatap yok.

Nesrin Hanım:
Mideakahve.com Kullanılamayacak Ürün Gönderdiler.
Midea Kahve makinesi sanki Arçelik Beko ikili kahve makinesi modelinde gibi ürün görselinde pazarlayıp 20 TL bile etmeyen üstelik kırık eski hatta kutusu bile üst üste paketlenip dolaşmaktan harap düşmüş hiçbir şekilde kullanılamayacak ürün gönderdiler kargo ücreti ile birlikte 60 TL çöp. Facebook üzerinde sayfaları var ürün görselleri altına yapılan tüm olumsuz yorumlar siliniyor. Telefonla ulaşılamıyor. İade de edemiyorum.

Mustafa Bey:
Mideakahve.com Resimdeki Ürün Gelmiyor,20 TL'lik Ürün Gönderiyor!
Mideakahve.com'dan Arçelik çift cezveli makinesini 49 TL'ye satıyormuş gibi gösterip tek cezveli 20 TL'lik bir kahve makinesi gönderiyorlar.

Aydın Bey:
Mideakahve.com Kahve Makinesi Yanlış Geldi.
Facebook'ta reklamı yapılan Midea kahve makinesi 49 TL reklamına bakarak şüpheli bir şekilde form doldurdum ama ödeme filan yapmadım sadece bana bilgilendirme yapılacak diye mesaj atıldı, daha sonra Aras Kargo'dan telefonuma kargonuz var diye mesaj geldi ben de gidip aldım o ara başka bir şey bekliyordum ücreti de beklediğim malzemenin tutarı kadardı. 60 TL bende ödeyip aldım bir de baktım içinden Sinbo marka su ısıtıcı çıktı, hem de dağılmış vaziyette. Kargo görevlisine gösterdim, bana aldığın firmadan iade numarası getireceksin dediler fakat böyle bir firma yok. Aras Kargo'da bu işin içinde. Ne yapacağımı bilmiyorum, parama yanmıyorum, sahipsiz bir memlekette yaşadığıma yanıyorum.

Zeynep Hanım:
Mideakahve.com Sipariş Verdiğim Ürün Elektrikli Kahve Makinesiydi, Gelen Ürün Elektrikli Cezve.
Mideacoffee.com'dan sipariş verdiğim görseldeki ürün elektrikli kahve makinesiydi, gelen ürün 20 TL'lik elektrikli cezve. Kargo etiketinin üstündeki telefon bile sahte. 0 212 121 21 21 firmaya hiçbir şekilde ulaşılamıyor. Bu ürünü iade etmek istiyorum ama kimseye ulaşamıyorum.

İşte bunlar, midea kahve makinesi ile ilgili yorumlardan bazılarıydı...
Bundan sonra yapmanız gereken ise; Tüketici Hakem Heyetine başvurmak ve Gümrük ve Ticaret Bakanlığına BİMER üzerinden veya kendi sitesi üzerinden şikayet konusu açmak hatta dava açmak..
Bu gibi tüketicileri yanıltan firmaların, ülkemizde bulunmasına izin vermeyin.!!





KahveKafe sitesi olarak bu konuyu açma amacımız; sizlere destek olmak, sesinizi duyurmak ve satın alacak olanları ise; bu tuzağa düşmemeleri konusunda uyarmaktır.
Bir daha bilmediğiniz, güvenilir olmayan sitelerden alışveriş yapmamanızı istiyor ve bu konuda "SİZİ UYARIYORUZ.."


1 Yorumlar

  1. Paylaşmakla çok iyi yapmışsınız, dikkatli olalım. Her gün bir başkası çıkıyor :/

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski